2011. nov. 16.

Khm... bocsi... van itt valaki?

Na, most hogy olyan régen veselkedtem neki az írásnak, hogy sikerült innen minden érdeklődőt elijeszteni, újra a klaviatúra után nyúltam. Na, azért nem kell megijedni :)
Most az se zavar, ha csak magamban "beszélek", de megint jó írni.

Ja, és kaptam egy másik fórumon két angol nyelvű levélkét, amitől majdnem zavarba jöttem. Jó-jó, persze, az emberre akkor is ráragad ez-az, ha nem akarja, szóval értettem én a lényeget (meg aztán nem is volt az olyan bonyolult :) ). Annyi történt, hogy megdicsértek, ezt meg a hülye is megérti, főleg hogy titkon vágyott is rá. :) Úgyhogy most feladat van Meg kell tanulni angolul! Ha csak konyhanyelven is (már ami a szintet illeti), de minél előbb.
Régi terv, régi lustaság, új lendület, új inspiráció. Talán most összejön?!

6 megjegyzés:

Aliana írta...

Ne reménykedj benne, hogy eltűntem, csak épp csendben olvaslak :D

Unknown írta...

Mindenki itt van... :)

Csillagvihar írta...

Ühümm. Itt. :)

Béb írta...

Itt vagyok.

Lazac írta...

jelen :)

Csapos írta...

...és én is itt... :-)
teide