2009. máj. 13.

Próbálkozás...

Hááát, én el lettem csábítva... meg mit is tehetnék, ha már lassan mindenki, akit rövidke időm enged olvasni, idegenlégiós lett. Most aztán lehet megint tanulni, próbálkozni. Már csak az ihletnek kéne megszállnia, de mostanában annyifelé jár az agyam, hogy arra kevés esély van, hogy valami érdemleges pattan ki belőle. Holnap röpke továbbképzésen veszek részt Alessiánál, aztán majd meglátjuk ... (attól is függ ugye, hogy milyen kávét kapok és lesz-e hozzá finom sütemény :) )

6 megjegyzés:

Unknown írta...

Kitartás, még ma lesz sablonod... Csak nem olyan egyszerű, mert az előzőhöz nem lehetett modulokat rakni, ez meg semmi pénzért nem írja ki a bejegyzés dátumát. Vannak ilyen viccesek.

Hogy mi az a modul? Majd holnap megmutatom. :P :)

Lazac írta...

én is szeretnék egy toivábbképzést, ha lehetne:):)

Béb írta...

Nekem ez tecc!(Na jó, nekem már eleve az tök tecc, hogy Golden is itt!)

pipacs írta...

*integet* :)

Vakkantó írta...

Ahogy olvastam, lesz süti:-))))

Béb írta...

Amúgy meg ne tojjá' tök egyszerű itt a zélet!