2009. máj. 12.

Próba kép



9 megjegyzés:

Golden írta...

Ez egy megjegyzés

Unknown írta...

Ez is egy megjegyzés. :)

Golden írta...

micsoda megjegyzéseket írok? :) Ja, láttam, közfelkiáltásra vagyok itten (by Béb) :)

Golden írta...

ÉS ÍGY NÉZTEM ÉN KI REGGEL? Bár ez tecc :)

Unknown írta...

Ez úgy van tudod, hogy be kell jelentkezni a gugliba ahhoz, hogy blogod legyen itten. Tehát este bejelentkeztem vala mint Golden, és azért kommenteltél Te, aki én voltam. Gondolom eddig érthető. Majd nézegesd a sablonokat, mert úgyis "itt végzed"... :) :) Aztán ha választottál, megbütykölöm neked.

Lazac írta...

Üdv itten :):)

Béb írta...

Wehehehe! Közfelkiáltással megszavaztuk! Golden a blogspoton! Yeeeee!

Vakkantó írta...

Juhééééj, végre Te is itt vagy:-)))

Golden írta...

ezuton is üdv mindenkinek! Mertem volna nem utánok jönni, he-he..