2013. máj. 15.

Kölcsön-blog és egyéb bajok...

Bocs, azoktól, akiket nem érdekel, de volt nekem egy másik blogom, ahol írtam ezt-azt, és ma sikerült egyetlen laza mozdulattal két év munkáját taccsra vágni. Nem is ezt sajnálom annyira, mert az anyagok megvannak és vissza tudnám pótolni az újonnan nyitott blogba, de akik odajártak a www.lassukeringo.blogspot.com-ra naponta és várták a friss részeket, azok holnaptól csalódottak lesznek és ez bánt, tényleg nagyon bánt.
Némelyikük talán elnézett ide is, és miatta, miattuk írom ezeket a sorokat.

Nagyon sajnálom, ami történt és azon vagyok, hogy a probléma megoldódjon, de ez legkorábban is csak néhány nap múlva derül ki. Ha a letiltás visszavonásra kerül és a blogot, illetve a hozzá tartozó mail-t visszakapom, akkor egy baromi nagy sóhajtás és levegőbe öklözés után folytatom ott az írást és itt most megesküszöm, hogy nem piszkálok bele olyasmibe, aminek a következményeivel nem vagyok száz százalékosan tisztában. De ha nem állítják vissza... nos, akkor egy új blogot fogok csinálni és annak az elérhetőségét itt is közreadom.

Ha valaki nem akar a bizonytalanra várni, adjon mail-elérhetőséget és elküldöm neki az aktuális fejezetet addig is.

... és most megyek és kicsit beleverdesem a fejem a fürdőszoba csempébe... mert én megérdemlem...

2 megjegyzés:

teide írta...

Remélem, nem végleges a dolog... Nem tudtam a másik blogról, és bevallom, csodálkoztam is, hogy ritkásan írsz, pedig grafománnak ismertelek meg.

Golden írta...

teide! csoda történt, visszakaptam a blogot már ma, úgyhogy ha érdekel, elnézhetsz arrafelé is... én örülnék :)