2012. febr. 23.

Tudjuk fokozni...

Mert a szelektív gyűjtő hülye helyre lett telepítve. Mert nem akartam tíz lépéssel többet menni. És mert nem gondoltam, hogy a száraznak tűnő füves terület alatt (meg alattam) majd megindul a sáros altalaj... nem törött, de a hüvelykujjam ízülete megroggyant pöppet, ezért március 1-ig kíméletre köteleztek ezzel a formás félgipsszel. Hogy akkor miért csak a hüvelykujjam maradt szabadon? Ezt én sem tudom, de működik, azóta nem fáj. Igaz, hogy fogni eddig se tudtam vele, most meg még annyira sem, viszont kímélem, de tényleg. A mai teljesítmény: zöldségpucolás 1 kézzel, sütés-főzés, autóvezetés, kutyasétáltatás, kutyafürdetés... Jah, mert az élet nem áll meg!

3 megjegyzés:

Csillagvihar írta...

:(
Mielőbbi gyógyulást nektek!

Béb írta...

A baj nem jár egyedül... Pff!
Jobbulást!

Lazac írta...

Azonnal üljetek le és ne csináljatok semmit!!!!!