2009. aug. 26.

Alessia kirándul

Ilyeneket írt, hogy Kétvölgy, Hársas tó ... tisztára, mintha a Gyűrűk urát olvasnám. És szégyen ide vagy oda, álmodoztam az osztrák Alpokban való őszi-téli sétákról, miközben ilyen csodás hazai helyek még felfedezésre várnak (részemről), úgyhogy el is döntöttem, ősszel, ha nem jön közbe semmi, egy hosszú hétvégén magamnak is meg kell győződnöm ezekről a közeli szépségekről. Egyébként a baráti élménybeszámolókra oda kell figyelni. Így töltöttem el már fantasztikus napokat Egerszalókon, Hegykőn, most Kétvölgy következik.

6 megjegyzés:

Béb írta...

Csak így találhat kincseket az ember...
Apropó Gyűrűk ura: remélem Alessia távozásában semmi rejtélyes nem volt! Ha netán mégis, javaslom indulj után - a kukoricásban még elcsíped - írtó jó buli lesz! :-D

Aliana írta...

jól hangzik a neve, én is felcsigázódtam :)

Lazac írta...

Imádom az országnak azt a szegletét...és tényleg mesébe illő nevek vannak. :)
Magam részéről az evezős résznél abbahagynám a kirándulást Középföldén. :):):)

Névtelen írta...

Most visszakerestem Neked, még 2007-ben egy munkám során kellett sok-sok adatot rögzítenem, az ország tulsó végéről. Ott találkoztam ezekkel a helységnevekkel, be is íram a blogomba, mert szerintem gyönyörűek....
Tehát....

Berkesz, Botpalád, Cégénydányád, Császló, Csegöld, Darnó, Gacsály, Gégény, Kérsemjén, Kispalád, Kocsord, Kölcse, Lövőpetri, Mánd, Nábrád, Nagyecsed, Nagyhódos, Nagyszekeres, Nyírcsaholy, Nyírperesznye, Ököritófülpös, Olcsvaapáti, Panyola, Pátyol, Rozsály, Tarpa, Túrricse, Ura, Uszka, Zajta.

Bocs, ha foglaltam a helyet:)
krikszi

Golden írta...

azért kösz, hogy írtad, de ezek inkább olyan faramuci nevek, Kétvölgy meg ... szóval tisztára olyan beszédes név, vagy hogy is fogalmazzak :)

Unknown írta...

Édes fijam, te mindig utólag gondolkodol....!!! Én meg itt vagyok egy kétszobás, négy ágyas apartmanban egyedül.... :-P