2014. nov. 29.

Mielőtt lemaradnék ...

Persze, vicc... amit a címben "mondok", hiszen november 29. van... hogy is maradhatnék le. Nyilván még meg is előzöm a hagyományokat (én magam is hülyét kapok tőle, hogy már novemberben javában karácsonyi díszben és lázban ég a város), de ma egy barátnőmtől kaptam egy linket, amin adventi koszorúkat kínálnak... csodás, egyedi darabokat, és erről eszembe jutott, hogy ebben a témában még csak addig jutottam el, hogy megvettem a gyertyákat, úgyhogy talán, ha nekiveselkednék...
És ha már emiatt fel kellett másznom a gardrób plafonjára szinte, akkor persze lerántottam azokat a zacskókat is, amikben a karácsonyi dekorjaim dekkolnak két ünnep között. Aztán ahogy az már ilyenkor lenni szokott, egyik dologból jött a másik, végül azon vettem észre magam, hogy lassan már a fát díszítem. Jó, azt azért nem, de már a bejárati ajtó kopogtatója is felkerült, bár azon még gondolkodom, hogy ez legyen-e a végleges változat, úgyhogy egyelőre kép még nincs róla. Annyi mindenesetre bizonyos, hogy piromán hajlamom az idén is kielégítésre kerül. (Bár, nekem ehhez nem kell Karácsony, mert tökéletesen megfelel a Húsvét, a langyos nyári esték és úgy nagyjából az év 365 napja.)








1 megjegyzés:

csez írta...

Hááány darab ez?! ;) /piromán XDD
Szép, hangulatos...
... és baromira irígylem a rendedet :P