2013. okt. 1.

Van Gogh Alive

Nem akarnék neki különösebb reklámot csinálni, akit érdekel a téma, az már tud róla, akit nem érdekel, az nyilván nem fog 3.400 forintot kiadni érte.
Csendben jegyzem meg, kicsit túllőttek a kalkulációval, mert azért... nos, ha 2.000 forintért élő műsort nézel a Szépművészetiben  http://szinhaz.hu/budapest/53679-szinhazza-valtozik-a-szepmuveszeti-villaminterju-jacqueline-kornmuller-rendezovel ), akkor ez a multimédiás show talán ... na, mindegy is, végül is nem mondanám ablakon kidobott pénznek, mert van egy különös, magával ragadó hangulata, a zenei betétektől és Van Gogh személyes gondolatataitól egészen mélyen megérintő, bár maga a látványvilág a reklámokban 'ígérttől' azért kicsit beljebb van.
Lehetne ezen elmélkedni, hogy mennyiben becsapás így hirdetni az élményt http://youtu.be/AoeYtn7UJi4  vagy csak én vagyok a végletekig naív, de hát a mai kor műszaki megoldásainak szintjén nem lett volna ördögtől való az elvárás valami hasonlóra. Oké, azóta már a valósághoz közelebb álló reklámok láttak napvilágot, nyilván túl korán találkoztam a magaméval http://indavideo.hu/video/Van_Gogh_Alive_kiallitas_Budapest

Összességében, ha megteheted, ne hagyd ki!

3 megjegyzés:

Gabó írta...

Jól vettem le a soraidból, hogy picit csalódtál?
Azért gondolom mégis megérte,ha másért nem, mert a barátnőddel tölthettél pár órát. ;) Majd a reklámokat is megkukkolom ám még ma.
Pussz

csez írta...

Ezt vajon csak VanGogh-gal csinálják? Nyár elején nekem is volt egy csalódásom.... :/
Köszi a bejegyzést ;) <3

Alessia írta...

Jó volt ez, csak nem vagy jó passzban a nátha miatt. :)