2011. okt. 7.

Colin

Éjjel volt futkosás, meg takarítás, kis hánykolódás, egyebek. Most persze fáradt vagyok. Meg a doki is megbökött. De azt mondta, hogy nincs semmi bajom, valamit benyaltam, amit nem kellett volna, de attól valószínűleg már sikeresen megszabadultam. Viszont pár napig diétáznom kell, ami tekintve a szinte már légies vonalaimat, a gazdi szerint nem jó hír. Szerintem se, mert már reggelit sem kaptam. Erre a doki azt mondta neki, hogy nem vagyok én sovány, hanem csak ilyen nyurga fajta, nyugi. Úgyhogy most ő is nyugodt, meg én is. (Mondjuk, én nem annyira, mert csak vacsorát kapok, akkor is főtt rizst, brrr... ) És amíg ő megírja helyettem ezt a pár sort, addig szundítok itt mellette egy nagyot. Rám fér. Igaz, őrá is :)

2 megjegyzés:

Béb írta...

Jobbulást neki, kitartást neked. Izé, vagy fordítva?

Pöttyöskutty' írta...

Jobbulást a kutyagyereknek!!!!